2012. július 24., kedd

Breaking News - Friss hirek

Tegnap este eletem egyik legizgalmasabb ejszakaja volt. Magam is alig hiszem el, hogy egy csendes tavoli helyen, mindentol elzarva, a semmi kozepen ennyi izgalmas kaland tortenik velem.
A tegnapi nap folyaman nagyon sok volt a munka, estere olyan faradt voltam, hogy a siras kerulgetett,-a faradtsagtol. Na ilyet sem gyakran ereztem. A sok munkatol izomlazam van, ti ezt ertitek? Aztan a vacsora utan, gyorsan visszavonultam, mert szakadt az eso, es muszaj volt a kimerultsegem miatt lefekudni egy kicsit. Az esti zuhanyzas utan hallom minden consellour megy el(megint inni...).
En, mint akit felhuztak volna, felpattantam, es mondtam Jennifernek, hogy menjuk el az internet szobaba, most biztosan ures, mert mindenki kivonult. El is mentunk,ekkor mar este fel10 volt, csak Dmitri, egy holland consellour volt a szobaban, filmet nezett. Az internet persze nem mukodott, amit gondolhattam volna, hiszen ha esik az eso,- no internet!
Ott maradtunk mi is filmet nezni. Mar nagyon almosak voltunk a film vegere, az ora lassan ejfelt mutatott, amikor egyszer csak halljuk, hogy valaki feszegeti a nem messze levo konyha ajtajat. Eloszor kis zaj,aztan,egyre hangosabb. Egybol kineztunk az ablakon,ahonnan ezt lattuk,csak sotetben :)


A konyha bejarata ott van, ahol a sarga kis tabla van az ajto felett. Sajnos a zseblampank nem volt eleg eros, igy nem igen lattuk, hogy mi is tortenik, csak hallottuk, ahogy felszakad az ajto felfa...
A szivem ezerrel kezdett verni, kerdeztem Dmitrit, hogy ez egy medve? Mire azt valaszolta, hogy valoszinu....
A zajok ugy 5-10 perc mulva megszuntek, a medve bejutott a konyhaba a dupla ajton keresztul, bar csak az egyik volt bezarva. Dmitri fogott egy lampat, elindult kifele a konyha iranyaba, Jennifer, a lakotarsam utana, hat gondoltam en meg aztan nem maradok itt egyedul, mentem utanuk.
Az eso ugy szakadt, mint a horror filmekben, mi meg csak kozeledtunk az ajto iranyaba. Egy manko volt nalunk, meg egy fadarab, ha vedekezni kellene. Dmitri odament az ajtohoz, zajt csapott, hogy a medve megijedjen, aztan benezett a konyhaba, majd azonnal visszahatralt, mert meglatta a mackot, aki epp a szemebe nezett.... Kerdeztem, hogy nem fel-e? Es megfogtam a mellkasat, hogy neki is hasonlokepp ver-e a szive, mint nekem. Megnyugodtam, hogy nem csak en izgulok. Visszamentunk az internet szobaba, Dmitri mondta, hogy meg kellene varnunk a tobbieket, akik elmentek inni a kozeli erdobe, hogy ha vissza ernek, ne lepodjenek meg. Mikor alabbhagyott az eso, ujbol kimereszkedtunk. Jennifer fogta magat, visszament a szobaba,en meg ott maradtam a holland sraccal. Az eso persze rakezdett nagyon durvan, ugy szakadt, ahogy az egbol kifert, es ha meg nem lett volna mindez eleg, a vilagitas is elment. Az internet szobaban, a szallasomon, az egesz taborban nem volt aram (a vihar miatt...).
En a bator beszari Szabi csak alltam a fa alatt, es azon agyaltam, hogy vajon a medve mit muvelhetett oda bent(csak remelni tudtam, hogy az aznap keszitett bananos kenyeret nem falta fel :D ). Tudom, ez most vicces, de a banana bread nagyon fincsi, es egesz nap arra vartam, hogy ma ehessek belole :)
Persze a gondolataim elsosorban ott jartak, hogy vajon a medve oda bent van-e meg, vagy mar tavozott-e. Es ha esetleg bent van, es merges,netan utanunk szalad, akkor vajon tudok-e olyan gyorsan futni, hogy nem er utol, vagy inkabb meg se probaljam. Az egesz a szakado esoben, 2 darab lampa fennyel a kezunkben, hollo fekete sotetsegben olyan volt, mint egy horror film. Semmi zaj, csak az eso hangja, meg a szivvereseme, -amit persze csak en hallottam. Dmitri kozli, hogy o visszamegy a kabinjaba, ami a masik iranyba volt, mint amerre en laktam. Nem volt mas valasztasom, en is neki indultam. Mit indultam, rohantam. A kis flip-flop papucsom ugy merult el a nagy tocsakban (inkabb tavakban), hogy csak na, de nem erdekelt kulonoskeppen. Jennifer mar aludt(hogy tud ilyen izgalmak utan aludni?), en meg atoltoztem "strand ruharol" egy masik pizsomaba. Masnap reggel,azaz ma (mellesleg szabadnapom van, es raertem volna sokaig aludni) fel7-kor keltem, hogy lefotozzam a megrongalt ajtot. Ime :


Megfogta a halot, es kinyitotta az ajtot :)


Az ajto immaron uveg nelkul. 
Kis medve volt, mert az ajto zarva maradt, 
igy a kitort uveg helyen maszott be az ejszakai betolakodo.


Aztan ezt kovetoen bementem, ahol a fonokom Thera mondta, hogy csak egy kenyeres dobozt bontott fel, mutatta is.  Szoval nagy kart nem tett. Allitolag ezutan az eset utan elektromos ajto lesz.... Hat en azertt sajnalom az ehes mackot. :) Reggeli utan Lisa, es Thera mondjak nekem, hogy van egy rossz hiruk, a medve megette az osszes bananos kenyeret, mire mondtam nekik, hogy az lehetetlen, mert a medve nem tudja kinyitni a hutoajtot(ami legalabb akkora, mint a konyha bejarata), raadasul dog nehez. Nevettek, es tudtam nyugtato pillantasukbol, hogy csak viccelnek. Igy ert veget a tortenet! :)


2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Régen jelentkeztem, tegnap jöttünk meg a nyaralásból, Bp-ről.
    Nagy örömünkre szolgált, hogy egy gyönyörű képeslap fogadott minket, nem találod el, hogy ki írta? Egy nagyon kedves barátunk volt Amerikából Old Fogre-ból.
    Köszönjük, hogy gondoltál ránk és küldted ezt a pár kedves sort.
    Velünk is sok minden történt az elmúlt 2 hétben, majd írok rövid összefoglalót néhány sorban, de most hulla fáradt vagyok, holnap meg újra meló és próbálok korábban ágyba kerülni.
    Még egyszer köszönjük a képeslapot.

    A macikkal meg vigyázz, mert úgy látszik előbb vagy utóbb szemtől-szembe fogsz találkozni egyel, ha szerencséd van, hát akkor csak az állatkertben:)
    Legyen nálad mindig egy csupor méz, azzal minden macit leveszel a lábáról. (vagy lesz időd elfutni, míg megeszi)
    Hiszed, nem hiszed, vasárnap mi is találkoztunk medvével, nem egyel, de legalább 10-15-el és olyan közel voltak, hogy meg tudtam volna fogni őket,...... csak az a fránya kerítés.....

    Az izgalmas részleteket, majd legközelebb.

    Sok-sok-sok puszi.

    A feladó és a többiek.

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsolt!
    Orulok, hogy sikerult oromet szereznem a kepeslappal! :)
    De annak meg joban, hogy voltato nyaralni! Ha hulla faradt vagy,akkor az azt jelenti, hogy jol sikerult! Majd osszel megnezem a fotokat! A maci latogatasotok biztosan izgalmas lehetett, hu kivancsi vagyok merre jartatok!? :)Hallottam egy Medve parkrol,ahol meg mezet is lehet adni az allatoknak. Veresegyhazan van, ha jol tudom. Lehet ott jartatok? :) Kepzeld, a hetfo esti medve visszatert tegnap este. Csakhogy a fonokom szemfules volt,es felszerelt az ajtora csorgo konzerves dobozokat,de nem a konyhat kozelitette meg, hanem az internet szobat, ahonnan a kepet is csinaltam. Most is itt vagyok, kicsit izgulva,mert este fel 11 van. Remelem ma nem ter vissza a medve..... Vaaaa
    Puszi nektek is! Szia :)

    VálaszTörlés