2012. július 7., szombat

Old Forge again :)

Par fenykep, mikor is Jenniferrel ellatogattunk Old Forge-ba nappal :)

A fagyizo, ahol egyik este fagyiztam

Minden haznal csaladi vallalkozast uzemeltetnek

A hires amerikai zaszloval :)



Egy kis kajalda elott

Ajandek shop

Jenniferrel, a mexikoi lannyal
a mini golf palyanal

A kep ferdesege azert volt, mert egy faagra akasztottam a gepet 

Szines shop

Ozzie's caffe

Yeeees, a boltom- cukorka bol
(Nana, hogy vettemk edesseget) :)

 Vegul pedig a helyi konyvtarban 
( azt is meg kellett nezni) :)

Es par szo a lakotarsamrol,akivel nagyon joban vagyunk. Jennifer mexikoi, es nagyon kedves. Allandoan mosolyog, ha mason nem,akkor az en baromsagaimon. Es hogy milyen elelmes vagyok angol nyelv tudas hijan is, azt jol mutatja, hogy szinte mindennap meg tudom nevettetni.  :) A nyelv mehetne jobban is, de ha valamit nem ertek, vagy nem tudok,akkor Jennifer mindig kisegit. O az en tolmacsom. Kommunikaciot tanul Mexikoban, es sok mindenben egyezik a velemenyunk. Szeret fenykepezni, kirandulni, most van is egy kozos trip tervunk, remelem meg tudjuk valositani. Hasonloan rend szereto , mint en, bar hozza kell tennem, o most tuti szenved, mert itt a taborban elegge rendetlen vagyok. :) Szegeny lakotarsam, mindig raharul a feladat, hogy megcsinalja az agyat, mertt en altalaban reggel 7-re megyek dolgozni,ami azt jelenti, hogy 6:55-kor kelek. :) Jo,mi? :) Igaz igy sem sikerul sosem 7-re beernem a konyhaba,de ezzel nem vagyok egyedul, no meg szerencsere ez itt belefer. :) Jennifer a mosodaban dolgozik, o szerencsesebb, mert kevesebb a munkaja, mint nekem, meg mas jellegu.Itt  nincsen szarogato, csak szaritogep, igy teregetni nem kell, mondjuk nem is lenne hova, mert ma is szakado esore ebredtunk.  :)
Bar azt hiszem a sok munka ellenere en sem jartam rosszul azzal, hogy a konyhaban dolgozok, mert igy sok kedves embert megismerhettem, es hat barmikor barmit ehetek,mig a tobbiek nem. :) Leginkabb gyumolcsot eszek nagyon sokat, es ha edessegbol tulzasba viszem,akkor futok egy kort a tabor korul,ami 1600 meter kb. Probalok nem elhizni, remelem a fotok alapjan nem latjatok ugy, hogy konyhas neni kinezetem van!? :)

Vegezetul pedig a kedvenc szamom, amit itt hallottam eloszor, es azota naponta meghallgatjuk a konyhaban, mert nagy kedvencem lett :




2 megjegyzés:

  1. Hát ezen a fényképező-a-fán kommentem röhögtem vagy 5 perceig (: Nagyon élelmes vagy! Egyáltalán nincs konyhásnéni kinézeted, vehetsz még édességet Fagyifalván nyugodtan ;) Amúgy tényleg nagyon cuki ez a kisváros, mondjuk titkot tartani valószínűleg pont nem lehet xD Tök jó olvasni a blogodat, olyan kis pozitív vagy, és minden fényképen is ott az ezerwattos colgate-mosolyod - btw ezzel már simán beleolvadhatsz az amcsi környezetbe :) Szép hetet! xoxo

    VálaszTörlés
  2. Dori!De orulok, hogy irtal! Meg annak is, hogy tetszik a blogom! Probalok elelmes lenni.Bar ha itt lennel, azt hiszem rengeteget nevetnel,amiket muvelek... Remelem kesobb meg izgibb lesz a blogom, mert meg tobb kalandot tudok majd elmeselni nektek! Sok puszi

    VálaszTörlés