2012. július 11., szerda

Sut a nap, nehogy szomoru legy!


A mai nap fantasztikus volt! Szabad napom volt, es elmentem Jenniferrel Old Forge-ba. Az ido is nekunk kedvezett, mert vegre megerkezett a nyar! Jo erzes volt a tegnapi gumicsizmamat levaltani rovid nadragra, rovid ujju polora es nyari cipore.
Kepzeljetek, tegnap este leszakadt az eg, de ugy nagyon! Ebed utan epp pakoltunk a konyhaban, mikor az egesz taborban elment az aram. Semmit sem tudtunk csinalni, mert a mosogatogep, a villany nem uzemelt, csak vizunk volt, ami a csapbol folyt, es azzal sok mindent nem lehet kezdeni.  Igy delutani sziesztakent aludtam egy jot, bar jonak nem neveznem, mer delutan fel 5-kor alig birtam felkelni,mint akit agyon utottek, ugy ereztem magam. A faradtsag tetopontjat nagyon ereztem tegnap. Meg jo, hogy ma szabad napom volt.
Persze az aram vissza jott, es mentunk  vacsorat elokesziteni... Szerintem paran kiakadnanak, ha tudnak, hogy ebedre hamburger volt a menu chipssel talalva. Erdekesseg, hogy MINDEN etkezes utan van valamilyen fele edesseg,desszert. Cake,cookie, vagy jegkrem, de valami mindig van. A kedvencem a bananos kenyer, nagyon fincsi, illetve a smores:


Ez marshmallow-bol(feher kis parnacska), chocolete chips (kis csoki golyokbol), es edes szaraz kekszbol all, amit sutoben sutnek meg. Semmit nem kell csinalni, csak osszekeverni az egeszet, de szabadban is lehet grillen kesziteni. Ha rakerestek google-ben , akkor meglatjatok  mi is ez valojaban. Egy mega kaloria dus remek edesseg :) Hizni vagyoknak ajanlom! :) Persze ne aggodjatok, vigyazok, hogy en ne hizzak el, bar az a bizonyos narancs barat engem is megllatogatott, igy raveszem magam az esti futasokra. Ma tudtam meg, hogy egy kor 1,4 mile hosszu(azaz pont 2.2 kilometer). altalaban masfel koroket szoktam futni,de egyik nap 3-at is sikerult,juppi! :)
Tegnap is voltam futni, Jenniferrel, de ugy be voltam tojva, mint az allat, mert elobb interneteztem egy kicsit, majd azutan mentem futni, es persze ennek az lett az eredmenye, hogy rank sotetedett. Hogy erdoben siri csendben , es sotet magas fak kozott futni megy ket lany...lampa nelkul.Na ez am az orultseg. Persze azert lattuk egymast, de ijeszto volt, foleg, ha arra gondoltam, hogy a kozelben talan medve is van. De aztan nem volt :) Es hogy ha meg nem voltam elegge betojva, hat lettem utana...Mert  "okos" Szabinak eszebe jut este fel 10-kor, hogy  mosni kene par ruhat, mert nincs tiszta... Jennifer,aki nem fel a sotetben, velem ellentetben, elkisert a munkahelyere :) Azaz a mosodaba. Na este fel10-kor tenyleg vak sotet volt, hangok a bozotbol,tobb sem kellett nekem, ugy sikongattam, mint egy 13 eves gyerek. Jennifer meg majd meg szakadt a rohogestol. :) Vegulis csak 27 eves leszek augusztusban,de semmi baj. :)
Aztan a mosodaban hagyva a ruhaimat vissza fele ugy szedtem a labamat,ahogy csak mertem(birni birtam volna,de merni nem igazan). Egyszer csak valami furcsa akad a labamba(masnap neztem meg, egy vekony faag volt, ami kiallt a foldbol),es amire azt hittem , hogy kigyo. Mert amugy a taborban vannak kigyok, tobbszor is lattam. A szallasunk elott is szokott neha csuszni nehany, de persze kisebb fajtak. Szoval a nagy szivdobogas vegere haza ertem, Jennifer,a lakotarsam, tolmacsom, baratom, bajtarsam(mindenem)alig birt kovetni engem...a rohogestol... :)

 ES MAAAA! Elmentunk kirandulni. Old Forge-ban van egy libego,mire most felultunk. 6 dollar volt a jegy, de mi ingyen mehettunk, mert szepek vagyunk! :) Nem am, csak viccelek! Az egyik emberke a taborbol,aki bevitt minket autoval a varosba, es kitett a libegonel,ismerte az ott dolgozo emberket,aki engedte fel az utasokat.O mondta nekunk, hogy mi megvagyunk hivva. :) Szoval megsporoltunk 6 dollart. :) A kilatas gyonyoru volt, sokat fenykepeztunk, neha faag segitsegevel,amivel kb. negyed orat elszarakodtunk :) Ettunk egy-egy quesadillat, amit a fonokom csinalt nekunk(benne mogyorokrem, banan, muzli darabok, csoki chips, es egy kis juhar szuirup),finom volt. Aztan setaltunk vagy masfel orat, fenykepeztem parat,aztan lassan kiirta a fenykepezogepem, hogy a memoriakartyam megtelt. Visszaneztem,es elkepedtem. Itt letem ota,3 het alatt sikerult lonom 800 db fenykepet.... Pedig nagy varosokban nem is jartam. Hat azt hiszem igazuk van a szlovak fiuknak,mikor azt mondjak, hogy en egy crazy girl (orult lany) vagyok. :)


Nyammmmmmi :)

Kilatas

 Kb. a 12. ugrasom :)

Reszlet a latvanybol :)

A normal size itt Usabn,es ennel vannak nagyobbak!

 Ajandek boltok egyikeben,Old Forge-ban

Szoval, a mai nap tenyleg fantasztikus volt! Es hogy meg klasszabb legyen az egesz, ma kaptam e-mailt a szuleimtol, hogy kuldtek nekem csomagot! Hat ennek annyira, de annyira megorultam, -mert hosiesen bavallom, nagyon hianyzik, hogy igazi levelet kapjak. Tudom nem vagyok mar gyerek, de itt a messzisegben, ahol nincs tv, radio, ujsag, nagyon tud hianyozni a magyar szo, kifejezesek, kommunikacio. Es latom, hogy napi szinten kapnak a gyerekek, consellourok csomagot, levelet, es kicsit irigykedve nezem oket. Nekem is van sajat postaladam, amiben eddig csak 2 level van(a fizetesem csekken). Rajtam kivul mindenki kivette a fiokbol,csak en hagytam ott egyedul. 
Es hogy tenyleg mega-csucs szuper veget erjen ez a mai nap, meg nagyobb orom ert, mikor ma megkaptam a fonokomtol egy magyar konyv kinyomtatott verziojat. Tegnap kerdeztem tole, hol tudnek nyomtatni a varosban, mire mondta, hogy o a masik munkahelyen tud nekem ingyen nyomtatni. Szoval mara kinyomtatta nekem a pendrive-on odaadott konyvet, vagy 150 oldalt. Nagyon orultem neki.
Vegezetul pedig most megyek, es vacsorazom(remelem egy jot) ugy, hogy nyugodtan leulhetek,es ehetek, mert szabad napom vaaaaaan! :) Juhuuu, remelem nalatok is sutott ma a nap, es hasonloan vidaman telt a napotok, mint nekem! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése