2012. július 7., szombat

Graduation Party

Az erettsegioszto utani napon erettsegi partyra mentunk Lisaval. Jott velunk a ket szlovak srac is Jozef, es Martin. Old Forge-ban volt a party delutan 3-kor. Csomo idegen ember, rokonok, csaladtagok. Ez egy nagyon jo pelda volt szamomra , hogy az amerikaiak mennyire nyitottak. Ha belegondolok, hogy az en erettsegi estemre beallitott volna 3 vadidegen ember, hat igen csak nem orultem volna neki. :) De itt? No problem. :) Szoval megjelentunk, es csak amultam(ismet), mert olyan volt, mintha egy film forgatasra erkeztem volna. :) Mindenhol extra sok kaja, diszites, dekoracio, az unnepelten  kis vicces hajpant.

A haz verandajanal

Az erettsegi torta extra meretben

A haz nappalija

Munkatarsaimmal
Lisa, Martin, En, Jozef

Living room

The Wall ( a fal, tele iskolai fotokkal)

Kint a kertben sok fele jatekkal

Egy amerikai jatek, amit nem ismertem eddig

:) Kezemben egy Half ice tea& half  lemon amcsi udito

Ez igazi mosoly, annyira orultem

Martin laba

Az erettsegizo( Catlin)
Aki mellesleg most latott engem eleteben eloszor :)

Ping-pong party

Party vege

Es hogy milyen volt ez a delutan? Felejthetetlen! A haznal hangulatos zene, mindenki kezeben udito,mindenki beszelgetett,en is par emberrel.Es persze a szokasos "Hello, how are you?" mindig elhangzott! Azt kell, hogy mondjam, nekem ez nagyon bejon. Ha tolem nem kerdezik, akkor mar automatikusan en koszonok igy! :) Valahogy ad egy kis plusz pozitiv erzest az embernek, hogy erdeklodnek a hogy lete felol. 
Szoval nagyon halas vagyok a szoke haju holgynek, Lisanak, hogy itt lehettem. :)

Egy kis video a bulirol

kesobb :)

1 megjegyzés:

  1. Szia Szabee!

    Ne aggodj em híztál,ellentétben velem:)Jól nézel ki a képeken,még mindig megvan az a sok fog:)
    Élvezetes lehetett a buli,szupik a képek!
    Amúgy meg itt is szép nyári idő van,örülünk is ha heti egyszer nem esik,hát ez van....ez itt Anglia:)
    Millió puszi és egy nagy ölelés!
    xxx

    VálaszTörlés