2012. július 16., hétfő

:) :) Level !!! :) :)

Ez a bejegyzes nem kapcsolodik ugyan a tabor eletehez, sem az augusztusi nyaralashoz, de muszaj megirnom! Ma levelet kaptam! :) Es ez olyan mega-klassz (a most olvasott konyben hasznalatos kifejezest hasznalva: jezusfeny), hogy el sem tudjatok hinni, milyen boldog vagyok!
Elso levelem Magyarorszagrol! Bridget baratnom kuldte! Es magam sem hiszem el, de kepzeljetek, egesz delutan aludtam, mert annyira, de annyira hihetetlenul faradt es erotlen vagyok mar par napja, hogy alig varom, egyszer legyen ket nap szabad napom, amikor nem kell semmit sem csinalnom. Szoval,-mivel az irodaban tudjak, hogy nagyon varok levelet valakitol,-igy nem csoda, ha hazhoz hoztak nekem a levelet! Persze epp aludtam, vagy probaltam, de mikor meghallottam kintrol kiabalva a nevemet, akkor egybol felpattantam! Juhuuuuuu! Es most itt ulok a monitor elott, es ugy erzem magam, mint aki egesz friss, es tele van energiaval! Hat hogyan kepes egy level ennyire felvillanyozni engem? Magam sem tudom! :) De nagyon orulok! Szoval ezer millio-billio koszonet a levelert! Es nektek is koszonet, hogy olvastok engem! Bar sokszor csak a hatterben vagytok, nem irtok, nem jeleztek, hogy mit gondoltok, hogy tetszik-e, amit irok, erdekes-e egyaltalan. De azt gondolom, hogy talan egy kicsit en is adhatok nektek az itt letembol! :)
Szep napot mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Drága Tesokam!

    En olvaslak nap mint nap es anyaek is:)Elvezzuk a bejegyzeseket,ugyhogy don't worry!
    Amugy par napja proballak elerni,de valahogy nem sikerul,jo lenne beszelgetni picit..
    Gondolom nem sok idod van ahogy irtad is..Nekem is lett meg egy allasom,igy most ket munkahelyen dolgozom egyszerre:)
    Azt mondjak nem vagyok normalis,de hat ezt mindig is tudtuk:)
    Szeretnek meselni sok mindent,mielobb beszeljunk!!!
    Millio puszi es oleles!
    Dri

    VálaszTörlés
  2. Szia Dri!
    Annnnnnnnnnyira koszonom a kepeslapot! Meg a kommentet is! :) Kepzeld, Anyaek csomagja is megerkezett, benne az amcsis felsovel, ami nagyon szuper! Koszonom! Pont jokor jott, mert kicsit el voltam szontyolodva . :) Jo lenne beszelni, ird meg e-mailben mikor van szabad napod, vagy mikor vagy gep elott egy kis idot!? Remelm jol vagy,es nem hajszolod tul magad!?
    Orulok, hogy olvasod a blogot, remelem hamarosan megint irhatok valami izgalmasat!
    Sok puszi!:)

    VálaszTörlés