2012. június 28., csütörtök

Egy kis szosszenet

Ma day off volt, azaz szabadnapos voltam. Vegre megjott a jo ido, sutott hetagra a nap! Tegnapi teli pulcsit, bakancsot levaltottam bikinire. Igen, ennyire valtozekony az ido! Es hogy mi jot csinaltam? Megvettem interneten a repulojegyeket San Franciscoba! Juhuuuuuuu! Augusztus 23-an repulok  Vivien nevu uj ismerosommel, akivel felfedezzuk California nagyobb varosait. A terv San Francisco, Los Angeles, Grand Canyon es vegallomas Las Vegas. Vissza Las Vegasbol jovunk szeptember 5-en, es masnap ejfelkor repulok haza New Yorkbol.
Szoval a repulojegyek kipipalva, de a neheze hatra van meg, a szallas foglalas. Errol majd kesobb, mert egyelore semmi sincs leszervezve.
Kepzeljetek, ma usztam a helyi toban! A viz hideg volt, de szep tiszta. Aztan egy orat napoztam is, na meg az interneten logtam. A  szabadnapot kihasznalva ma reggel fel 10-ig aludtam, igy a 8oras reggelirol lemaradtam, de nem is baj, mert annyit eszek, hogy jajj! :) Ebedkor mar ehes voltam, de hamburger volt delben, igy azt kihagytam es csak zoldsegeket ettem. De most volt a vacsi, azt kivantam, hogy barcsak valami normalis etel lenne!Es lass csodat, gulyas volt, meg brokkoli leves. Orultem is, es akikkel egy asztalnal ulok, mondtam is nekik, hogy ez magyar etel. Mindenki csodalkozott,es kerdeztek: really? Mondom gulyas, mire jon a valasz, igen az. Mikozben fonokom szolgalta fel a levest, mondom neki, hogy milyen jo a mai vacsora, es ez magyar etel. Neki is mondom, hogy gulyas, es bologat, hogy tudja,de azt, hogy magyar kaja, azt nem tudta. Szoval igy van ez Amerika fele, fozik az eteleinket, hasznaljak a Rubik kockat( NYC-ban lattam a metron), de sajnos nem igazan tudjak merre is van a "nagy"Magyarorszag. A legkedvesebb munkatarsam megkerdezte korabban, hogy Szlovakia meg Magyarorszag egyazon orszag-e. Mondtam, hogy nem, es akkor a szlovak munkatarsammal elmeseltuk neki,hogy nagy az ellentmondas a ket orszag kozott. Kicsit sajnalom, hogy itt Amerikaban nem igazan tanulnak rolunk europaiakrol,de ha azt veszem,en sem sokat tanultam Amerikarol, bar a tudasomat lenyegesen tobbnek erzem. Lehet a foldrajz szeretete miatt van, de ha tolem megkerdezik hol van Puerto Rico, vagy Chile,azert nagyjabol el tudom helyezni a fejemben.  No meg azt is, hogy milyen nyelvet beszelnek.
Szoval ma nagyon klassz nap volt : gulyas(fo etelkent), sunshine, uszas, jo kedv!Mi kell meg?
Remelem mindenkinek hasonloan szepen telt a napja! Holnap diplomaoszto Gyorben! Lelekben en is ott leszek! ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése