2012. június 16., szombat

Megerkeztem!

Ez egy villamgyors bejegyzes lesz, mert 10 percem van csak netezni, es 3 dollarba kerul a hostelben,igy csak roviden irok. Az ut viszonylag gyorsan eltelt, 9ora volt. Itt most New Yorkban este 10 ora van, Magyarorszagon most mult hajnali fel 4. Mar 24 oraja fent vagyok...Faradt vagyok, reggel utazok 6 orat a taborba. New York hihetetlen, elkepeszto,de sajnos sokat nem sikerult latnom belole, mert du 4-re ertunk az orszagba, es a repterrol 3(!)ora volt az ut, mert dugo volt, meg persze a kisbusz,ami hozott  minket, meg masokat,minket rakott ki utoljara. A varos sajnos nagyon draga :( Mar vagy 60 dollart sikerult koltenem,de nem panaszkodom, mert jol erzem magam, csak egy kicsit egyedul, mert rajtam,meg a csajszin kivul,akivel utaztam,nem beszel senki magyarul,es kezdek izgulni, mert holnap meg aztan ez a kis tarsasagom is megszunik. :( De mint tudjatok, en azert nem vagyok annyira elveszett, mert ma is a nyelvhianyossagaim ellenere omlott belolem a szo/mind a repteren, mind a hostelben. A betukert bocsanat, itt ugyebar nincs ekezet, meg a hibakert is elnezest,mar hajnali 4 mult ottani ido szerint. Facebookra nem tudtam bejelentkezni, nem enged a gep, szoval itt adok hirt magamrol,hogy jol vagyok, es minden rendben. Felek rancosan terek majd haza, mert ma az oromtol egesz nap fulig ert a szam... :) Es libaboros voltam , mikor meglattam az Empire State Buildinget :) Hihetetlen, hogy itt vagyok! Fenykepeket toltok fel kesobb, es irok majd normalis bejegyzest is! Mindenkinek sok puszi, tovabbi szep almokat! Azt hiszem en is alomra hajtom a fejem,- egy nagy amerikai alomra, itt New Yorkban! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése