2012. június 6., szerda

Megyek Amerikába

Nem egészen 10 nap múlva megyek... Annyira hihetetlen! :) Szerintem ülök majd a reptéren, és akkor sem fogom tudni elhinni, hogy valóban nekem van Amerikába szóló repülőjegyem.  És hogy hova is megyek pontosan? Uticától északra úgy 90 km-re. Egy kalandos tábor vár rám, ahogy elnéztem a weboldalt: Adirondack camp 
Hegyek, völgyek, folyók, tavak,éééés gyerekek! No meg a konyha! Mert, hogy ott fogok tevékenykedni.Hogy pontosan mit,az majd bő egy hét múlva kiderül.
Egy kedves ismerős erre fogta a fejét, elkezdett nevetni, és azt mondta: szegény gyerekek, meg fogom őket mérgezni. Haha- mondtam én. Persze nem hinném, hogy nekem kell majd főznöm rájuk! De azért egy biztos, ha nem is vagyok egy nagy konyhatündér, gyomorrontást azért nem kapnak. Szoktam én főzni, és ha van kedvem, akkor elég jól is sikerülnek az ételek, de ha nincs...akkor jajj! :)
Nagyjából minden meg van már az indulásra, egyetlen egy fontos dolog hiányzik csak : a BŐRÖND! Igen, nagy bőröndöm még nincsen, de nemsokára lesz.
És természetesen a haza költözés, az még hátra van. Ugyanis még mindig Győrben tengetem a napjaimat, de hamarosan kiköltözöm a kollégiumból,és akkor 200 km-ig meg sem állok Kaposvárig.
Milyen érdekes, hogy ha nem mennék most nyáron ebbe a táborba, akkor holnap,azaz ma reggel mennék az egyetemre megvédeni a szakdogámat(ami még nincsen készen). Szóval ezúton is nagy kalappal a szaktársaimnak, akik már halálra izgulták magukat az elmúlt 1 hétben.Teljesen ki vannak..., én valószínűleg majd csak decemberben fogom átérezni a gyomoridegüket. Míg ők a tételeket bújták, én addig egész nap folyamatos skype beszélgetésben voltam a barátnőmmel, akivel a tábor után utazni fogunk, és együtt kerestük az interneten a megfelelő repülőjegyet New Yorkból a nyugati partra. Ha végzünk augusztus közepén, akkor egy 18-21 napos túrát tervezünk. Ahhoz,hogy kijöjjünk a "zsebpénzből",már most muszáj lefoglalni a repülőjegyet, hogy később ne dupla áron jussunk hozzá. A terv 1 hét New York, ami után átrepülünk San Fransisco-ba, és azon a környéken töltjük a többi napot. San Fransisco, Los Angeles, Las Vegas, Grand Canyon. :) Miami volt még egy nagy álom, de azt pénz és idő hiány miatt kiiktattuk sajnos. De azt hiszem elstrandolunk mi California partjain is :) a szállások még nincsenek lefoglalva, minden folyamatban van. :) Mindenkinek szép álmokat, jó éjszakát kívánok, mivel javában éjszaka van már, bár én még nem bírok aludni! Hogy a késő reggeli ébredéstől, vagy az izgatottságtól,-azt döntsétek el ti! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése