2012. június 20., szerda

More photos

















Szoval, amit lathattok,az a konyha. Itt kezdem a napomat minden reggel 7 orakor, majd 9korul vegzek, es utana 11-kor kell mennem legkozelebb az ebed elokeszitesere. Delutan 1,es fel2 korul megint csak vegzek, majd 17 oraig szunetem van. A vacsora 18orakor van, ami kb. 20 perc alatt lemegy, igy este 7orara en is szabad vagyok. Nagyon tetszik a munka! Teljesen mas, mint Europaban a konyhai munkak. Egyreszt azert, mert minden felkesz(nem ezert tetszik), masreszt senki sem siet, senki nem ideges, es megis minden idoben kesz van! Ami nagyon tetszik az a segitokeszseg, itt a taborban dolgozo emberek(akik a gyerekekkel fognak foglalkozni)is beallnak segiteni pakolni a konyhara, vagy eppen elrakni a maradek etelt. Mindenki mosolyog, ami lehet felszinesnek tunik, de igy is ezerszer jobb erzes ilyen legkorben dolgozni(meg ha egy szot sem ertesz), minthogy ha nem adnanak egy mosolyt sem, csak fasultan neznenek rad. Tegnap sikerult egy tanarnot leontenem salata szosszal. Biztosan tudjatok milyen muanyag uvegek vannak Usa-ban, mint a filmekben,amiben a ketchupot,mustart szolgaljak fel,azaz nyomjak ki. Nos nalunk is ilyenbol lehet szoszt kinyomni. En nyomtam is magamnak, de az uvegbol nem akart kijonni, igy a teteje leugrott, es kifroccsent az egesz a tanarno polojara,nadragjara. Nem volt merges, persze folyamatosan a so sorry-t hajtogattam. O mondta, ne aggodjak, van mosogep,majd kimossa a ruhajat. Kedves volt, es azota is beszelget velem, annak ellenere, hogy eleg szegenyes a nyelvtudasom. Nem ugy mint a konyhai raktar keszlet! Valami elkepesztoek itt a mennyisegek,de errol majd kesebb irok bejegyzest,illusztralva fotokkal. Amugy a fotokon 2 munkatarsamat lathatjatok.A szoke holgy helyi lakos: Lisa, az osz haju holgy Thera, a fonokom. Bajos no, nagyon kedves, es segitokesz mindenkivel. O is helyi,Old Forge-ban el. A kepen eppen a tegnapi vacsorat keszitettuk el,sult csirke mell,rajta paradicsommartas,es raszorva parmezan sajt, mindez a spagettivel,amit melle koretkent adtunk. Ez volt eddig a legjobb vaccsora, mert ugye mar nagyon hianyzik az otthoni etel(mi lesz kesobb), es ez ha nem is ugyanolyan volt, de hasonlitott valamelyest az olasz konyhahoz.
A tobbi kepen az ebedlot, szallasunkat,agyamat lathatjatok(az enyem az, amelyiken a mickey egeres pulcsi van), illetve a furdoszoba lathato! :) 4*-os szallodat kedvelokenek ez a szallas ajanlottan kerulendo :D Persze nekem megfelel, mar az sem gond, hogy 2 honapig borondbol fogok oltozkodni. Itt senkit nem zavar semmi, azt hiszem egy ilyen kaland sok magyarra raferne,mert itt semminek nincs jelentosege. Ha eltorsz egy tanyert(amit nem lehet, mert az is muanyagbol van),vagy koszos lesz a cipod, netan bogarak vannak a szallason, meghuzzak a kocsidat,vagy poros lesz a ruhad - itt semmi sem baj. Nyilvan ez azert is van, mert az emberek eletszinvonala joval magasabb, mint nalunk, es ha valami rossz tortenik,akkor vesznek ujat, vagy megcsinaltatjak. Ebbol kifolyolag itt az emberek semmit nem feltenek, nem gyanakvoak,igy az autojukat nyitva hagyjak, a szallason elol van a mobil telefon, penztarca, laptop,nyitva van a szallasunk is egesz nap,nincs is kulcs, hogy be lehessen zarni.
Es vegezetul a kutya! O Hudson, a taborban el,a vezetok kutyaja-gondolom. Nagyon okos,es vicces kutya. Tegnap erdei setara indultam, mikor is Hudson csatlakozott hozzam, es jott velem setalni,ha megalltam fenykepezni, es azt  kialtottam: wait,akkor hatra fordult, megnezte mi a baj, es megvart. Leesett az allam. Akkor latott engem masodszor az eleteben. Aztan mentunk tovabb, o jott velem! :) Nagyon jo erzes volt! Azt hiszem egy baratom  van mar! ;-)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Mintha egy cserkész film díszleteit fotóztad volna, rengeteg gyerekfilmben (persze amerikaiban) láttam már hasonlót. Azok a filmek már jó régen készültek, de a fotóid alapján akár most is játszódhatnának. Vagy a tábor jó régi, vagy azóta nem készítettek újfajta tábor képeket.
    Azt hiszem ennyi elég a tábor témáról.
    Örülök, hogy jól vagy és lassacskán megismersz mindenkit a táborban, bár a kecsapos kapcsolatteremtés kicsit furcsa módja a barátkozásnak, de neked még ez is bejön.
    Legközelebb próbáld ki a majonézt vagy a mustárt is :)
    Amit ígértem, megtartottam, elküldtem a jó időt fénypostán, mert ma reggelre leszakadt az ég, majdnem elmosta a veteményes kertet is.
    Mi jól vagyunk, a gyerkőcök is, várjuk a hét végét.
    Ma voltunk a Vidrán, pontosabban a család női tagjai, én meg vissza jöttem betonozni a kertbe.
    Na nem azért, mert utálok füvet nyírni, hanem mert végre több hónap után hozzá láttam a csúszda építéséhez, pontosabban az alapozásához.
    Remélem, mire megjössz tető alá kerül a dolog.(bár ki tudja, ahogy haladok, lehet, hogy ez lesz a csajok érettségi ajándéka.)
    Na mára ennyi, megyek, mert csörög a pizsama.

    Sok-sok Puszi.
    A feladó és a többiek.

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsolt! Koszi a kommentet! Remelem a betonozas jol sikerult! Irigykedve olvastam, hogy kerti munkakat vegzel, mert ez tenyleg azt jelenti, hogy nalatok nyar van! Hogy nalunk mennyire van hideg,azt a kifujt lehelletem bizonyitja, amit latni lehet, mint telen...
    Azert a csuszda szerintem elobb is elkeszuul,csak fogd be a csajokat! ;-) Vagy csak a legidosebbet! :) Az ismerkedos esetnel nagyon nevettem, megfogadom a tanacsod, legkozelebb a mustar jon, vagy a csipos szosz :)
    Sok puszi!

    VálaszTörlés