2012. június 25., hétfő

Trip


Aludtatok mar erdoben? Mert en igen. Par nappal ezelott, szinte a szabad eg alatt. Csutortokre szabad napot kaptam, mert a conselours-ok kirandulast csinaltak a kozeli erdobe. Thera(a fonokom) megkerdezte, hogy en szeretnek-e menni. Mondtam, hogy persze! En? Akarhova, mindig es mindenkor! :) Persze amint meghallottam, hogy kell vinni hatiszakot, haloszakot, kicsit ketsegbe estem,hogy milyen nehez lesz majd a sok sulyt cipelni. Persze abszolut nem attol feltem, hogy honnan lesz halozsakom, meg hatizsakom(mert hogy az sem volt). Van egy staff house, ahol minden fele kirandulasos targy van, igy bementem oda, es meg tura cipot is talaltam, pont a meretemben, mert hogy az sem volt...Okos Szabi hogy jon el Amerikaba? Hoz magaval szep nyari ruhakat(mert ugy is meleg lesz), gyonyoru szandalt, az utolso pillanatban kivettem az egyetlen zart cipomet, ami birja az esot(ah minek az-gondoltam), a bordzsekim, ami jo eso lepergeto fel kilo volt(na akkor azt is kitettem otthon, mert luxus fel kilos cucc a borondbe)es vegul mi lett? Az, hogy nincs semmi hasznalhato ruham! :) De semmi panik, en aztan cseppedt sem aggodom az miatt, hogy egy nadragot 6x veszek fel egy heten,bele nem izzadok, mert annyira hideg van :D Na meg az eso mossa minden nap, szoval napi szinten tisztitva vannak a ruhaim. Es a cipok? Khm, ha esik,akkor csak flipp-flopp papucsot huzok, aztan remenykedem az immunrendszeremben. Eddig meg jol vagyok :D Na de elkanyarodtam a tematol! Szoval Isten is ugy akarta, hogy menjek erre a turara, mert kaptam meretemben mega klassz tura cipot is. Volt hatizsak,kulacs, halozsak, minden. Kocsival elvittek minket a kozeli erdohoz(ugy fel oranyira), aztan kitettek minket az ut szelen. Neki eredtunk a rengetegnek. Az erdo hasonlo, mint nalunk, csak valahogy rendezettebnek tunik,meg rengeteg a kis mokus,tudjatok, mint a Chip and Dale meseben :) Csak 3,5merfoldet mentunk(szorozzatok be- 1,6 km 1 mile)de az olyan emelkedokkel volt tele, hogy a fazas hamar a multe lett, mert elkezdtem izzadni. Juhuu, vegre ver folyt a kezembe, labamba. Megerkeztunk a kituzott helyre,egy kis fahazhoz ertunk, aminek 3 oldala volt, egy nyitott oldalu pihenohelyet kepzeljetek el,fotok itt!

O Lindsey mellettem, epp marshmallow-t sutogetunk

Itt aludtunk kb. 7-en az ejjel, a tobbiek meg satorban,akinek volt. Akinek meg nem,azok a fahazban aludtak,vagy itt a tuz kozeleben :) mikor megerkeztunk, mindenki lepakolt. A vallaim sajogtak, fuuu milyen nehez tud lenni egy ilyen hatizsak. Aztan neki alltunk fozni az erdoben.Persze nem gulyas levest, hanem quesadilla-t, amit hoztunk magunkkal a tabor konyhajarol. 

Laura az angol lany kesziti a csirke  tolteleket

A ket angol lany Charlotte, Laura es az amerikai fiu, Paul

Es hogy mit tettunk bele? Csirkes trutymot! :) Ne kerdezzetek mi volt az, fogalmam sincs! Made in konzerv :D Mint itt minden! A quasedilla lapok a hutobol erkeztek,a zoldsegek a kartondobozokbol,es igy tovabb.  Aztan megvacsiztunk, majd mindenki egy korbe ult, es elkezdtek kartyazni, tobb kor volt. Pl. tippelni kellett, hogy feketet vagy pirosat kapsz. Ha eltalaltad,akkor ramutattal valakire,akinek innia kellett(persze nem a tobol, hanem az alkoholbol),de ha nem talalta el,akkor neki kellett innia. Aztan voltak erre meg mas variaciok,csak szamra tippeltel,vagy arra, hogy pikk,sziv,kor stb. En csak nezo voltam, jobban mondva fotos, mert allandoan fenykepeztem. Ez a kirandulas nagyon jo elo pelda volt szamomra arra, hogy ami tiltott,az mennyire edes. Mert itt  a legtobb emberke 18-20 eves, es hat nem szabad inniuk,akinek lehetett volna(akik Europabol jottek),no azok a csajok nem ittak :) Bar hozza kell tennem,az angol sracok igy is kitettek magukert. :D Veletlenul elkaptam egy sracot,amikor nagyon reszegen neki fut az erdonek, majd lehuzza a nadragjat,es mutatja mindenkinek a segget... Ja es nem fotoval kaptam el,hanem videoval! :D 
Masnap ez a video volt a nap fenypontja, mert aznap este azt sem tudtak hol vannak szerintem paran, igy nem igazan lehetett kommunikalni.

  Igyunk jatek

 Alvohelyunk es a to mellette

Na es most jon az izgalmas resze! Az ejszaka! Mint koztudott, erre vannak medvek, es en remeltem, hogy az ejjel nem futunk ossze eggyel sem!  Na nem kell megijedni, hal Istennek nem talalkoztunk eggyel sem. De...
Az ejjel arra ebredtem, hogy iszonyuan faj a jobb karom, mintha mereg folyna az ereimben, vagy nem is tudom. Ilyet meg nem ereztem soha, nagyon fajt. Lehet a taskatol, vagy attol a rengeteg sok szunyogirtotol,amit a nap folyaman magamra fujtam(kb. 1 flakonnal),es hat allandoan azt lelegeztem be.Rengeteg moszkito volt. Szoval felkelek,a sotetben nem latok mast csak az elottem fekvo tavat,amit a hold vilagitott meg.Csinaltam egy kepet,csak ez reggel keszult,de ezt lattam a halozsakombol:


Egyszer csak hangokat hallok! Ebben otthon is profi voltam, mert hogy sajnos nem vagyok egy melyen alvo, igy minden zajra felkelek. De most tenyleg a karomra ebredtem... Hallom, hogy valaki matat a hatizsakokban. Olyan fajta matatas, mint aki probalja kinyitni a csomagokat,de nem tudja. Hat igen, gondolhatjatok, hogy beindult a szivveresem, meg izgalmamban ram jott a pisilhetnek... Gondoltam inkabb a halozsakba fogok, ha ram jon a frasz,de hogy en ki nem megyek az erdobe vak sotetbe pisilni,az egyszer biztos! Kicsit feltem,hogy medve,de  ahhoz tul "finomak" voltak a hangok. Megnyugtatott a tudat, hogy  jobbra mellettem alszik egy nagyobb darab srac, balra egy csaj, es mellette meg 5-en. Illetve elottunk a labunknal egy brit srac,szoval ha medve lenne,akkor talan nem engem fog felfalni elsonek...
Reggel mikor felebredtem megint ugyanazt a hangot hallom. Mi ez?! Hat mi ? Egy mokus....Chip monkey :)
Megnyugodtam, ejjel ez volt a masik tippem. Es a matatas?! Bemaszott a hatizsakokba kajat keresni. :D Persze nem talalt, mert egy helyre tettuk az osszeset,es felakasztottuk a haz oldalara.
Reggel ettunk mogyorokremes bagelt, majd utra keltunk- ugy 11 ora tajt. Alig vartam, hogy levehessem a bakancsomat, a hatizsakomat,es vegre lezuhanyozhassak. Nagyon szerencsenk volt, mert mire megerkeztunk a taborba,addigra kezdett el szakadni az eso. Egeszen addig jo idonk volt napsutessel!.
Es persze megint nem volt meleg viz a zuhanyzoban, csak jeghideg csap viz, igy atpofatlankodtam masik furdoszobaba, ahol vegre volt hot water! Juppi! Az elet apro oromei! Annyira jo erzes volt, ELKEPZELNI sem tudjatok!!!

 Elottem egy szitakoto repult eppen, 
o is rajta akart lenni a foton :)

ChipMonkey :)

Aztan a tusolas utan (delutan erkeztunk meg 14 ora korul) mentem 17-re dolgozni. Hulla faradtan,-de a munkat vartam mar. Es hogy meg azon a napon mennyi minden tortent!? Te jo eg, magam sem hiszem el.
A szoke haju munkatarsammal, aki Anyukammal egyidos, elmentem Old Forge-ba. Ahol is vettem par kepeslapot, voltunk fagyizni, es egy erettsegi atadon is reszt vettem a helyi gimnaziumban, mint a filmekben. De ez meger egy kulon bejegyzest.;-) Amit nagyon szivesen megirnek most, de muszaj befejeznem, mert var ram a mexikoi szobatarsam (ja atkoltoztem egy sokkal jobb, es sokkal hidegebb 2 fos szobaba...).
Vele egyutt megyek vissza a kb.300 meterre levo hazikoba, de kertem varjon meg engem, mert felek a sotetben, es nincs zseblampam. Nagyon sotet van itt, azt sem latni, ha felemeled a kezed! Nagyon ijeszto,es felelmetes!
Szoval mindenkinek szep napot! Nalatok most kezdodik, nalunk most er veget! A bejegyzeseim sajnos ritkulni fognak, mert vasarnap megerkeztek a lurkok, es a munka  kb. meg tizszerezodott... Te jo eg hogy en milyen faradt voltam a vasarnapi este utan.... De meg igy is jobb dolgom van, mert van a fejem folott teto, nem ugy mint a conselouroknek, akik esoben is  a szabadban vannak a gyerekekkel :P hihi 
Pont most panaszkodott egy cseh lany, hogy uszni voltak ma (en meg teli puloverben jegyzetelek) :)
De nem gond am a hideg, nem panaszkepp irom, csak a fene vigye el, hogy ilyen fazos vagyok.:) Ez a tabor nagyon klassz! Klassz minden! 
Szoval Mindenkinek Have a nice day! :) Remelem tetszett a kirandulasom! Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése